ماجرای سوء قصد به آیت الله سلیمانی/ تیراندازی تروریستی نبود

ماجرای سوء قصد به آیت الله سلیمانی/ تیراندازی تروریستی نبود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران درباره جزئیات دقیق سوء قصد به نماینده سابق ولی‌فقیه در کاشان و سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در ساعت 10:30، یکی از نگهبانان بی‌هدف در یکی از بانک‌های بابلسر به سوی آیت الله سلیمانی شلیک کرد و او به اثر این سوءقصد جان خود را از دست داد.

استاندار مازندران با بیان اینکه ضارب در همان محل توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد، افزود: در حال حاضر، بررسی‌های اولیه برای پیدا کردن انگیزه این اقدام توسط ضارب در حال انجام است، اما هنوز انگیزه او برای انجام این عمل مشخص نیست.

سوءقصد به نماینده ولی فقیه تروریستی بود؟

استاندار مازندران با بیان اینکه ضارب از همان منطقه است، اظهار کرد: این سوءقصد به هیچ وجه ماهیت تروریستی ندارد و ضارب بی‌هدف شلیک کرده و شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته است.

حسینی پور با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی برای انجام کارهای بانکی به بانک مراجعه کرده و تا این لحظه این اقدام تروریستی نبوده است، خاطرنشان کرد: ضارب از عوامل شرکتی بانک بوده و وظیفه‌ی خدمات انتظامی را در آنجا داشته و با هویت کاملاً مشخص و معلوم مشغول خدمت بوده است.

درباره ماجرای تیراندازی در بانک، استاندار مازندران تأکید کرد که هیچگونه درگیری و مشاجره‌ای در بانک نبوده و اسلحه مورد استفاده، متعلق به فرد دیگری نبوده و توسط نگهبان خود این بانک نگهداری می‌شده است.

اخبار مرتبط

مراسم تشییع پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی در آمل برگزار شد + عکس

سابقه دولت تروریستی آمریکا

اقدام آمریکا مصداق تروریست بین المللی

0 نظر

ارسال نظر

capcha